Oranja, reclameadvies

Oranja reclameadvies

In 2005 ontstond ons bedrijf uit twee aparte bedrijven. Een fusie waarin veel toekomstperspectief lag, een hoge mate van inspiratie en heldere ambities. De eerste jaren van de fusie hebben we echter veel te maken gehad met verschillende bedrijfsculturen  die 'in elkaar geschoven' werden. Dat kostte veel tijd, energie en het was voor de medewerkers niet altijd duidelijk welke richting we op koersten.

Dat zal bij de meeste fusies het geval zijn maar zeker in een kleine club met acht à tien medewerkers kan je nog wel eens verliezen in 'de waan van de dag' en eilandjescultuur (ik deed het altijd al zo en dat ga ik niet veranderen). Sape heeft ons uitstekend geholpen in het blootleggen van oorzaken, duidelijk maken van hoe je als team moet acteren en vooral ook in het duidelijk benoemen van de problemen. Sape heeft ons in zijn rol als loods prima langs een paar zandbanken genavigeerd.

Michiel Mulder, directeur